piątek, 8 czerwca 2012

Cosmetics !

Cześć !

Dość długo mnie tutaj nie było, ale postaram się to nadrobić! Dodatkowa energia napłynęła wraz z upragnionym i wyczekanym latem ! Jednakże w dzisiejszym poście również o kosmetykach. Niestety jakoś nie mam czasu aby wyjść w plener, ale mam nadzieję, że to się wkrótce zmieni ! :) A pod spodem, to co dla was przygotowałam.


1. Pod jedyneczką znajduję się, balsam przyspieszający i wzmacniający opaleniznę z Avonu. Jest wspaniały, pięknie pachnie a przede wszystkim ochrania skórę, daje jej piękny i zdrowy wygląd ! Jest moim faworytem jeden ! Cena dość wygórowana, bo aż 16.90 zł, aczkolwiek jeżeli bym miała wydać na niego drugi raz, to bez wahania zrobiłabym to!

2. Dwójeczka to 'Miami party' perfum, który spełnia wymagania na lato! Orzeźwia i jest wspaniały na imprezę! Dopiero co wszedł do Avonu, ale ja już go posiadam, bardzo go lubię ze względu na konsystencje i cudowny zapach !

3. Trzecim kosmetykiem do spray do ciała, z serii 'Slip into' -Avon. Przepięknie pachnie i dość długo utrzymuje się na skórze !

4. Pod czwóreczką mamy perfum 'Slip into'. Nie wiem jak go mam opisać ponieważ nie znam słów na jego piękny i cudowny zapach ! Pokochałam go od pierwszego użycia. Cudowny i jeszcze raz cudowny ! Jest delikatny z nutą fiołków, jeżeli jesteście zwolennikami tego typu, to zachęcam na pewno nie pożałujecie !

5. Następnym kosmetykiem jest 'Pianka do golenia' o zapachu konwalii. Akurat kiedy ją kupowałam trafiłam na przecenę (5.90 zł). Jednakże uwodzi swoim zapachem i spełnia wszystkie wymagania !

7. Pod siódemką mamy dezodorant w sprayu. Ma słodki zapach, jego cena aż kusi do zakupu (5.89 zł) ! Jednakże następnym razem pokuszę się o coś delikatniejszego ! Ten dezodorant doskonały jest, dla osób kochające 'słodkości' :)


A tutaj zdjęcia, moich ulubionych perfum tego lata ! <3


Kupiłam ten pędzelek, ze względu na jego dobre opinie na blogach ! Jest bardzo przydatny m.im do wyregulowania linii brwi ! Aczkolwiek wspaniale przydaje się do makijażu, bardzo fajny i niezawodny produkt w każdej kosmetyczne kobiety ! 


 A to dzisiejszy zakup, czyli odżywka wzmacniająca do paznokci z 'Eveline'. Wreszcie ją zakupiłam ! Czekamy na efekty ! ;)

Kochane tutaj możecie nabyć pudełeczko wspaniałych kosmetyków ! 

* A ja wracam do rzeczywistości i kibicuje naszym na Euro ! 
Pozdrawiam i całuje;*!

5 komentarzy:

  1. Świetna nota . ;**
    Też mam Miami Party .
    bardo je lubię ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywka daje efekt jeśli stosujesz zgodnie z zaleceniami przynajmniej miesiąc, a później jako bazę pod lakier. Jednak u mnie efekt utrzymał się ok. 5 miesięcy, niedawno znowu paznokcie zaczęły mi się rozdwajać.
    Aha, nie chcę być wredna ;) ale mówi się "I am 18 years old", nie "I have...", polecam poprawić ;)
    pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za cenną radę ! :)
      * faktycznie, nie zauważyłam. Każdemu się zdarza ;) Pozdrawiam Serdecznie :*

      Usuń

Dziękuje Serdecznie za każdy komentarz z osobna oraz przeczytanie notki.
Byłabym wdzięczna gdybyś skomentował/a szczerze! Pozdrawiam ;)