wtorek, 26 lipca 2011

26.01.11

Witam ;)

Właśnie dotarła do mnie wspaniała wiadomość, ale nie mogę jej zdradzić. ^^ "Gratulacje" ! ;*
Hymm, przed chwileczką wykombinowałam coś z moimi włosami, zrobiłam przedziałek na środku głowy, zobaczymy jak to będzie. ;0 Mam nadzieję, że opinie będą pozytywne ! ;) Zrobiłabym zdj kamerkowe, ale odczekam z opinią, i może wtedy coś dodam. :D

Co u mnie? Można stwierdzić, że dobrze, w porządku, bynajmniej jak na dziś i wczoraj.  Nie chciałabym się tutaj rozpisywać jak się czuję, bo mój stan emocjonalny chyba by tego nie wytrzymał, ale pocieszam się ostatnią wiadomością, która dotarła do mnie z przed chwili. ! Bardzo się cieszę, z danej sytuacji, jest mi niezmiernie miło, i tryskam pozytywną energią! jak na ten moment, zobaczymy jak będzie wieczorem..
Mam nadzieję, że zaglądnie do mnie panna Paulina, "wiesz mogłabyś wpaść ze słodkim, też będę uradowana" ! :D. A co do pogody, kręci się w kółko ! I pocieszyła by mnie, dawka porządnego słońca ! <3


 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje Serdecznie za każdy komentarz z osobna oraz przeczytanie notki.
Byłabym wdzięczna gdybyś skomentował/a szczerze! Pozdrawiam ;)