wtorek, 2 sierpnia 2011

02.08.11

Mam nadzieję, ze wyjaśniłyśmy sobie kilka ważnych kwestii.. 
Ostatnie dni przebiegały ściśle mówiąc, w bardzo sympatycznym gronie <3 
Nie mam weny, aby napisać ani opisać tutaj co się dzieję w moim życiu, przystańmy nad tym, że jest Ok ;) Nie wiem dlaczego, ale mam takie dziwne uczucie, tęsknoty, może z przyzwyczajenia ;( Szkoła, przyjaciele, nie wspomnę o tych których nie traktuje poważnie bo to jest śmieszne, jak to przystało moje motto życiowe "Mieć dobre serce, ale twardą dupe" i tym podążam w dalszym kierunku ! Zmierzając do tego, że w dalszym ciągu nie było nawet spotkania klasowego ! Hymmm, wyściskałabym kilka dla mnie ważnych osób ! ;) :** 

Pozdrawiam gorąco! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje Serdecznie za każdy komentarz z osobna oraz przeczytanie notki.
Byłabym wdzięczna gdybyś skomentował/a szczerze! Pozdrawiam ;)