wtorek, 23 sierpnia 2011

23 sierpnia 2011r.

Hmmm, mam zaległości na tym blogu, więc zaczynam je uzupełniać, tylko od czego zacząć?
Jest tego tak wiele, że nawet pogubiłam się w liczeniu tych przepięknych chwil, i wspomnień. 
Wesele jak Najbardziej udane ! Pozdrawiam Serdecznie ! 
Panna Młoda wyglądała olśniewająco, jak zarazem pan młody ! 
Pięknie widzieć tak kochająca się parę, i powiedzieć sobie "tak" na zawsze ; )
Następnie, po Weselu zawitałam u moich kochanych kuzynek, które kocham ponad życie! 
Moje takie małe głupole, ale dzięki wam, nie nudziłam się nigdy, a radość sprawiało mi nawet to głupie, "no nie wiem" tylko my wiemy o co w tym wszystkim chodzi! :* W niedzielę poszłyśmy na Dożynki, które były bardzo pozytywne, pozdrawiam następująco, chyba najlepsze jakie mogły być ! ;) ;** Wczorajszy dzień również w pozytywnym nastroju spędzony, jak i dzisiejszy <3

* Gdybym chciała, opisałabym wszystkie piękne chwile, w moim życiu,ale wole je zostawić dla siebie. Gdyż nie mam zamiaru dzielić się z moimi przeżyciami, z każdym! :*

Pozdrawiam gorąco; Olcie, Róże oraz Anete, Karolinę i Kasie, jesteście "The Best" :P
moje bestie <33 


                                                                                           Z Moniką :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje Serdecznie za każdy komentarz z osobna oraz przeczytanie notki.
Byłabym wdzięczna gdybyś skomentował/a szczerze! Pozdrawiam ;)