piątek, 2 września 2011

02/09/2011

Cześć ;) 
Ostatnio potoczyło się wiele spraw bez zastanowień, ani chwili namysłu. Żałuję czasem, że nie mogę cofnąć czasu, i powiedzieć jednej osobie, jak bardzo wniosłoby w moje życie, jej obecność. Jak bardzo byłabym szczęśliwa,. Nie narzekała już na wszystko, akceptowała tą osobę taką jaką jest, bo każdy jest innym człowiekiem, reaguje inaczej, nawet gdy nam to przeszkadza, nie możemy tej osoby zmieniać tylko, "Akceptować ją, taką jaką jest" Bo my byśmy też nie chcieli być zmieniani przez inne osoby, z tego względu, że nam się coś nie podoba, w charakterze czy wyglądzie... Zdałam sobie sprawę, że te rzeczy które dawałam na drugi plan, odkładałam na bok, wiele wniosły do mojego życia i czasem mi tych małych drobinek brakuje, nawet bardzo mocno.! Wiele spraw przemyślałam, wiele zrozumiałam, ale wątpię że można coś jeszcze naprawić.. Niech każdy żyje swoim życiem, będzie tak lepiej... ;)


W mojej głowie siedzi, pełno namysłów, pomysłów, ale nie rozwiązań.. Nie mam głowy do tego.. ;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje Serdecznie za każdy komentarz z osobna oraz przeczytanie notki.
Byłabym wdzięczna gdybyś skomentował/a szczerze! Pozdrawiam ;)