niedziela, 26 lutego 2012

Life


Witam po dłuższej przerwie. Intrygująco i niebywale pochłaniała mi swój czas książka oraz mój mężczyzna !<3. Jutro znowu pochłoną nas szare mury naszej jakże niewątpliwie ulubionej szkoły. Poranne wstawanie o godzinie 06.00 nad ranem, lecenie na pociąg itp... Znowu ta monotonia..
Przechodząc do tematu, chciałam wam pokazać co nabyłam pewnego dnia we Wrocławskiej galerii.





Spodenki- Bershka
Top- H&M
Bluzeczka- C&A



Spodnie- natomiast kupiłam tutaj u siebie na miejscu. 


*To nie wszystko co się znalazło w mojej szafie upolowane we Wrocławiu.
Pokarzę wam również w następnym poście :)
Życzę miłej i udanej niedzieli, która jak widać za oknem zapowiada się wyśmienicie. Dla mnie niewątpliwie jest dniem "nauki".


16 komentarzy:

  1. Super spodenki/ szorty i ta bokserka w paski. Jak założysz je razem to będą świetnie wyglądać ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam Cię do wzięcia udziału w obiecanym konkursie, który dla Was przygotowałam na moim blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. Możesz uznać ten komentarz za spam, ale ja tylko piszę co tak na prawdę myślę. Bardzo spodobał mi się Twój blog, chętnie czyta się Twoje posty bo są ciekawe, oby więcej ich było. Z chęcią będę odwiedzać Twojego bloga :)

    Obserwujemy?:)
    Pozdrawiam i zapraszam na;
    www.madamedessies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wrocław bardzo sprzyja zakupom ;) ja ciągle trafiam na jakąś promocję.. i jak tu się oprzeć! czerwone spodneki super!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zakupy bardzo podobają mi sie szorty

    OdpowiedzUsuń
  6. Szorty są świetne! Sama sobie sprawiłam czerwone tylko o wiele krótsze ;) Obserwuję i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetne szorty, chyba na lato ukrócę swoje stare czerwone spodnie które są już za krótkie i zrobię sobie własnie szorty.
    zapraszam do mnie

    ps. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szorty ♥
    świetne rzeczy ;D
    fajna notka i blog ;)

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne szorty. ;)
    zapraszam do mnie, pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. top fajny ;)

    Zapraszam na rozdanie! ;)
    Wybierz dowolną rzecz z internetowego sklepu Partnerssa! ;)

    http://aieaa.blogspot.com/2012/03/wiosennne-rozdanie.html

    Pozdrawiam, Aieaa. ;)
    -sorki za spamik ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny ten top w paski ;)
    Obserwuję i zapraszam na mojego nowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pobają mi się czerwone spodenki, sama na takie poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love the top stripes and the nice bright red shorts! Such fun possible outfit combinations,

    Lacey xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodenki są rewelacyjne!
    Może masz ochotę poobserwować się nawzajem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodenki są świetne! i ten kolorrrrr :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Serdecznie za każdy komentarz z osobna oraz przeczytanie notki.
Byłabym wdzięczna gdybyś skomentował/a szczerze! Pozdrawiam ;)