niedziela, 12 lutego 2012

Moja pielęgnacja

Witam Serdecznie !

Ubiegły tydzień strasznie zalatany, więc nie miałam czasu na cokolwiek ! Dzisiaj naszym głównym tematem, to moja ochrona rąk na zimne powietrze, która gwarantuje im długotrwałe nawilżenie !


Pierwszym moim ulubieńcem tej zimy, to krem do rąk z "Dove"

* świetnie nawilża
*przystępna cena
*piękny zapach !
*zdrowy wygląd skóry
 nie posiada żadnych minusów!



Drugim ulubieńcem, to krem do rąk z Avonu "Care"

*nie wysusza
*świetnie nawilża
*dobrze wpływa na stan dłoni i paznokci
*przystępna cena (wart jest tej ceny) !
*skóra jest nawilżona, dobre pare godzin!
*duże opakowanie wystarcza na długo
 Mój ideał ! zabieram go zawsze ze sobą ! :)




Oba tworzą wspaniała mieszankę, z którą bez obaw możemy iść na zimno nie martwiąc się, że nasze ręce będą szorstkie i nie miłe w dotyku. Właśnie spełniają nasze wymagania i pozostawiają je w stanie przyjemnym dla nas ! :)



A wy jakich kremów używacie do pielęgnacji skóry ?


Pozdrawiam !



6 komentarzy:

  1. Ja do rąk używam teraz koziego mleka z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam Neutrogeny . Na moją bardzo suchą skórę na dłoniach jest idealna ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używam kremów do rąk bo przestawiłam się na oleje , kremy na mnie nie działają w zimie tzn. niby nawilżają ale bardzo słabo więc wolę oleje

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używałam żadnego z tych produktów..jestem ciekawa :)
    a tymczasem zapraszam Cię do udziału w konkursie zorganizowany wraz ze sklepem internetowym dash44,do wygrania bon na zakupy o wartości 100zł!

    PozdrawiamMademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciałam kupić ten krem do rąk z dove ale w sumie to go nie kupiłam, nie wiem czemu. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Serdecznie za każdy komentarz z osobna oraz przeczytanie notki.
Byłabym wdzięczna gdybyś skomentował/a szczerze! Pozdrawiam ;)