piątek, 23 września 2011

Jak rozjaśnić włosy?

No właśnie jak?.. mamy na to sposoby ! 



Z kolei tego, że jestem naturalną blondynką, miałam takie chwile żeby wrócić do moich włosów z przed lat. Był to "jasny blond", aczkowiek uwielbiam moje włosy takie jakie właśnie posiadam.
Zadziwia mnie to, że u niektórych dziewczyn nie zmienił się kolor włosów, od maleńkości. Przeczytałam dzisiaj recenzje jak można rozjaśnić pasma włosów, za pomocą naturalnych sposobów, bez nakładania farby ! 

1.Blondynki które chcą zmienić swój kolor włosów na jaśniejszy, powinny zastosować szampon "rumiankowy".
Wyciąg z szamponu ma działanie wybielające, i nie podrażnia głowy, więc jest przeciw zapalny. A więc fryzura nabierze blasku i stanie się jaśniejsza ! ;) Można również zakupić "rumianek w saszetkach" i zalać gorącą wodą przeczekać aż ostygnie i przepłukać włosy naparem ! ;)

2.Następnym sposobem jest świetny pomysł, z rabarbaru ! 
Garść jego korzeni należy zagotować w wodzie, i po ostygnięciu spłukać nim włosy ! 

Powiem szczerze, że jestem zadowolona i chyba sama się skuszę ! Jednakże chciałabym rozjaśnić włosy tylko o jeden ton !  Miejmy nadzieje że nam się uda ! Tak więc 3majcie kciuki ! :) Napisze potem recenzje jak mi poszło ! ;-) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje Serdecznie za każdy komentarz z osobna oraz przeczytanie notki.
Byłabym wdzięczna gdybyś skomentował/a szczerze! Pozdrawiam ;)