poniedziałek, 19 września 2011

Witam !

W dzisiejszej notce o tym jak można zrobić falowane czy kręcone włosy, za pośrednictwem naturalnych sposobów, bez jakichkolwiek lokówek!
 A najpierw zdjęcia :) 




Te o to efekty uzyskałam w bardzo szybkim tempie ;) 
Najpierw umyłam włosy, następnie zostawiłam je bez rozczesywania, pozwoliłam aby wyschły. Po jakiejś 1h rozczesałam włosy, zwinęłam paluszkami w takie ślimaczki, po obu stronach głowy i zwinęłam gumką. Zostawiłam przez 1h, i rozplątałam. Troszeczkę można końce włosów poczesać, oraz dodać pianki będą bardziej puszyste. Dziewczynom z podatnymi włosami będą układały się lepiej, ja akurat mam bardzo podatne włosy, z czego się cieszę, ale efekty pracy są naprawdę bardzo zadowalające !

Pozdrawiam gorąco! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje Serdecznie za każdy komentarz z osobna oraz przeczytanie notki.
Byłabym wdzięczna gdybyś skomentował/a szczerze! Pozdrawiam ;)