niedziela, 18 września 2011

Myśli, westchnienia..

Witam, jak sam tytuł nosi nazwę, jest nie zaciekawie..  Opiszę mój dzień, w sposób dokładny co się rzadko zdarza.. 
Zaczęłam pobudkę, o 8.30 co w niedzielę, w moim przypadku jest zaskakujące ;D Lubię leniuchować, a w szczególności odsypiać dojazdy po szkole, w dni wole. Następnie poszłam do kościoła, wróciłam przespałam się i zjadłam pyszny obiadek, który zawdzięczam mojej mamie ;* Zabrałam się za lekcje, ale nie mogłam się skoncentrować, więc poszłam oglądać "Mam Talent" byłam zachwycona, niektórymi ludźmi. Jedna dziewczyna zapadła mi bardzo głęboko w pamięci, jej głos, ta barwa, tonacja, coś pięknego, czego mało na polskim rynku muzycznym ! Może ona coś zmieni? Miejmy nadzieję, i bądźmy dobrej myśli, 3mam kciuki za tą panią, i chyba skuszę się na kolejny odcinek. ;) Wówczas dostałam gorączki, jestem cała rozgrzana, prawdopodobnie to zasługa grypy. Z czego nie jestem zadowolona ! I to bardzo ! Niektórzy pewnie z was, by się cieszyli że mogą zostać, w domu, odpocząć, ale nie ja, dla mnie to nie jest zbyt fajne, wygrzewać się w łóżku i omijać lekcje. Mój stan emocjonalny jest wyczerpujący, nie mogę się odnaleść jest mi ciężko, bo to dopiero początek roku szkolnego, a ja już chora, co będzie potem? ;( 
Chce aby już wszystko było, w jak najlepszym stanie! Nie mam zamiaru przesiedzieć całego tygodnia w domu, z gorączką i katarem, nie ! Musze jak najszybciej się wykurować ! O tak.. To jest good idea ! ;) 





I greet and kiss hot ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje Serdecznie za każdy komentarz z osobna oraz przeczytanie notki.
Byłabym wdzięczna gdybyś skomentował/a szczerze! Pozdrawiam ;)